joi, 7 august 2008

Happy Birthday!!!


Zilele trecute a fost ziua de nastere a unei persoane foarte dragi mie(subliniez, "foarte").Mai precis miercuri, 6 august 2008. Atunci nu mi-a venit in minte sa scriu despre aceasta micuta "sarbatoare", dar nu-i nimic, voi scrie acuma.
In acea zi atata de bine imi parea atunci cand ii uram "la multi ani", pentru ca imi raspundea cu un "mersi" care ma satisfacea in totalitate. Si din aceasta cauza, i-am urat "la multi ani" de mai multe ori, si cred ca s-a si saturat de mine in ziua aceea. Mie-mi place sa spun "la multi ani", dar nu prea-mi place sa-mi fie zis la multi ani, pentru ca atunci trebuie eu sa raspund cu acel scurt, dar cuprinzator foarte "mersi".
Cerul e senin, iar eu lenevesc toata ziulica nefacand nimic. Nimic frate, ma trezesc, mananc si iar ma culc. Cocosul canta Cucurigu, taiai-as gatu' cu securea. Dar lenea-si spune cuvantul...intai trebuie ascutita securea.Nu mai bine te gandesti la avioane pe pereti...ooo da! o sa-mi fie dor de zilele de vara, o sa-mi fie dor de toate aceste zile frumoase, o sa-mi fie dor sa spun cuiva "la multi ani", dar si cantul "Cucurigu" al cocosului care mai traieste inca, tot din cauza lenii mele nemasurate.
E frumoasa copilaria, totul e frumos in viata, atunci cand razi alaturi de cei dragi, atunci cand mananci ca spartu', atunci cand simti ca zbori...Multumesc tuturor celor care citesc acest blog!

Niciun comentariu: