sâmbătă, 25 iulie 2009

Ca un crin...

Ca un crin... Nu suna frumos? Nu stiam ce titlu sa pun. Crinul e mereu alb si frumos. Orice floare e o frumusete care iti aduce aminte de gingasia lucrurilor si de magia lor. Fiecare lucru, cat ar fi el de mic, e fermecat. Are istoria lui, sufletul lui, candva sa nascut, a avut si el o mama, un frate, o sora, si iubire... O frunza de exemplu, ce gratios cade toamna, ce subtil e prinsa de ramura, ce minunata e seva care o tine in viata. E ceva simplu, dar minunat.
Cat de mult mi-as dori sa am sufletul si inima doldora de iubire, mereu... Dar si aici, e firea umana. Trebuie sa inveti, sa ierti, sa zambesti. Chiar daca n-ai pentru ce zambi, zambeste pentru ca poti. Tin minte ca o doamna a vrut sa-mi faca o poza, si mi-a spus sa zambesc. Si-am zambit. Dar doamna mi-a spus sa zambesc sa mi se vada si dintii. Si eu am facut cum se face la dentist. Eu nu zambesc cu dintii, arat caraghios. Si pana la urma mi-a facut poza si am zambit cu toata inima, asa frumos cum stiu eu.
Imi place mult cand am asa o stare de implinire si pace. Parca acum sufletul iti da conturul, si nu mai este numai in tine, ci e prezent, il simti intens. Cateodata sunt fix invers. Nerabdator, orgolios, plin de mine... E un echilibru intre toate. Cat de complicata ni se pare fiinta umana, dar e asa de simpla. E ca intre un baiat si o fata care se iubesc: cand cuvintele se termina, nu mai au farmec, tacerea le ia locul. Si stau si se privesc unul pe celalalt, simt privirea si dragostea, floarea crinului ce ii leaga, si apoi se imbratiseaza. E apogeul iubirii lor. E o clipa a intregirii sufletesti, si ramane fericirea ei toata viata.
Cand ceva e frumos, e si Dumnezeu acolo. Daca toate cate le avem sunt pline de iubire: prieteni, frati, flori, zambete, imbrasisari... oare cel care le-a facut nu e cea mai pura dragoste? Daca credem in Dumnezeu, si facem fapte bune, suntem fericiti. Nu intodeauna va fi extrem de frumos totul. Nu! Dar va fi frumosul din sufletul nostru, care asa ramane mereu. Ramane acolo in coltisorul lui, si ne inunda simturile si ne face ferciti.
Si sa nu zambesti cand vezi un crin...e dragoste si nevinovatie.

Niciun comentariu: