vineri, 5 septembrie 2008

Vacanta placuta in continuare!


Si s-a dus si vara asta, cu bune, cu rele, se termina cu inceputul scolii, 15 septembrie. Imi va fi dor de diminetile in care leneveam pana tarziu si nu aveam nicio grija...libertate totala. Faceam ce vroiam eu. Timpul trecea repede cateodata, cand totul era atat de frumos, dar uneori plictiseala isi spunea cuvantul, si-atunci secunda se preface cu foarte mare usurinta intr-o ora. O sa-mi lipseasca serile cand stateam pana dupa miezul noptii pe messenger pt ca cateva persoane aveau tot timpul simtul umorului si pur si simplu te faceau sa te simti minunat, vesel.
Dar sa nu uitam ca ce a fost frumos va ramane. Scriind acest articol mi-am amintit de o compunere de-a mea scrisa la inceputul clasei a V-a, despre vacanta. Nu e cine stie ce, dar mi e imi place foarte mult. Vreau sa v-o spun si voua...Cred ca era cam in prima saptamana de scoala, si profa de romana ne-o dat sa facem o compunere ca tema de casa, si, dupa ce am injurat-o si am facut-o in toate felurile in gandul nostru, am mers acasa si ne-am apucat de "lucru". Eu, nu stiu ce aveam in minte atunci, i-am pus titlu "Astept vacanta de vara" (ma refer la urmatoarea, caci asta despre care trebuia eu sa povestesc abia se sfarsise), dar ca toti copiii, dupa ce incepe soala, o bucata buna de timp suntem cu totii cu gndul la vacanta, inca nu s-a terminat. Dar ca sa nu va mai tin in suspans[acum rad pe sub mustaţă], sa va spun mult pomenita si deochiata[doar de mine si de Marius, de cine altcineva??] scriere:
"Eu, ce am facut in vacanta de vara, mai nimic, dar stiu ca a fost cea mai superba vacanta din viata mea, cel putin asa cred eu.
Ce am facut in vacanta? Pai, ca toti copiii, m-am distrat[am maturat etc.etc]. Chiar daca nu a fost prea cald, a fost super. Nu stiu ce a fost super daca nu a fost prea cald.Am fost la bunici, la munte, acasa si asa mai departe.[asa mai departe, adica, tot acolo :))].
In ultima zi de vacanta aveam o puzderie de emotii. Dimineata, sa nu mai zic; era prima zi de scoala. Vacanta asta am fost liber, mai bine spus am facut ce-am vrut.Ma culam tarziu si nimeni nu ma batea la cap[Mariuuus, cine altcineva].
Am fost la bunicii care stau la munte.[cat spirit de orientare in spatiu]. Acolo era un aer foarte curat[ma, daca nu imi ziceai tu sa mor io de auzeam =))]. I-am mai ajutat la una alta[sa-l bata pe Marius; asa i-am tras un sut in fund ca o trebuit sa-si puna gheata farmaceutica].
Dar la bunicii de la oras, fugi de-aci, nu am lucrat nimic[exceptie: am tras apa la W.C.]. Am stat toata ziua si m-am uitat la televizor. Ce sa va mai zic?! cam atata am facut[amu ma scot].
A, sa nu uit ceva! Si-am incalecat pe-o şa, şi v-am spus povestea-aşa![infloritura de-a mea:P]"
Incepe scoala si alta viata...! Tre sa invatam. Dar cateodata si cand inveti te distrezi. Ceaules baules! si...vacanta frumoasa in continuare ^^**^^

Un comentariu:

Tarina spunea...

"O sa-mi lipseasca serile cand stateam pana dupa miezul noptii pe messenger pt ca cateva persoane aveau tot timpul simtul umorului si pur si simplu te faceau sa te simti minunat, vesel."
ma cam simt. :"> :))